
Logók tervezése
A design nem csak rajz, szín és esztétikai játék a formákkal. Egy logó életre hív egy márkát, valamint a cégarculat egyik nagyon fontos eleme.
Egy jó logó képes a legbonyolultabb egészet, a legnagyobb információ halmazt akár egyetlen grafikai elemben egyesíteni. Szavak nélkül üzen és azokat az érzéseket képes másokban kiváltani, amiket tudatosan kívánt társítani a vállalkozás a termékhez vagy szolgáltatáshoz. A logó által kiváltott érzések sokfélék lehetnek; üzleti, fiatalos, sokszínű, vagy erőteljes, ezek külön-külön mind belefoglalhatóak egyetlen logóba.
Logó készítés kritériumai
Legyen egységes hiszen ez esztétikailag meghatározó fontosságú eszencia ami jelentős szerepet tölt be és ez egész egyszerűen a logó készül el a megfelelő arculat.Legyen
karakteres, mert a vizuális ingereket dolgozza fel legelőször az emberi agy. Ettől válik megjegyezhetővé.
Évek múlva se váljon elavulttá.Céges logó esetén illeszkedjen a vállalat imázsához
, képviselje a vállalat kiemelt értékeit.
Grafikai igények
Ezekre a kritériumokra nem csak egy alapvető útmutatóként tekintünk logó tervezéskor, hanem ezen felül van egy elvárásunk magunkkal szemben is, hogy grafikai tervezéskor olyat alkossunk, amire mi is büszkék lehetünk, akárcsak az elégedett ügyfelek visszajelzéseinél. Ez bizonyítja, hogy a legtöbbet szeretnénk kihozni a ránk bízott feladatból, úgyhogy bátran keress minket és személyre szabott árajánlatot küldünk!
Mi szükséges a logó tervezéséhez?
Az alábbi adatokat kell tudnunk a logó készítéséhez:
- Logóban szereplő (cég)név
- Tevékenységi kör
- Formavilág: pl. karakteres, letisztult
- Színvilág (opcionális)
- Egyéb kiegészítő tudnivalók (opcionális): Pl. a korábbi logóhoz hasonló, de attól modernebb megjelenésű, stilizált képi elemet tartalmazhat